Cześć :D Ja i moje pieski :D

                             HEJA HEJ, HEJA HOŁ :D:D:D:D:D

Cześć mam na imię Ola i kocham psy, ale to nie jest zwykła miłość , jestem w stanie dla nich poświęcić swoje życie. Osobiście mam 5 psów. wszystkie w typie rasy. Mam 2 owczarki:
i 3 yorki :


Planowałam założyć blog już od dawna, ale nie wiedziałam dokładnie czy o swoich psach czy o wszystkich rasach  i doszłam do wniosku, że o wszystkim a ponieważ mam doświadczenie z psami bo w swoim życiu miałam ich 10 w tym owczarka szkockiego, owczarki niemieckie yorki koundelki, a pracowałam nad wychowaniem również innych psów to myślę że jakąś wiedzę popartą doświadczeniem i książkami (a trochę ich już przeczytałam). Moim największym marzeniem związanym z posiadaniem rasy psów  jest border collie oczywiście rodowodowy.
Mój blog będzie poruszał takie problemy jak :
  • problem z wychowaniem  psów
  • przerasowienie psów 
  • rasy psów w praktyce i jaka rasa dla kogo :D (razem z cechami charakteru )
  • tresowanie psów
  • problem pseudohodowli 
  • i wiele innych. 
i oczywiście odpowiadać na pytania i pisać o intrygujących mnie jak i  was sprawach.
Do następnego :D

Komentarze

  1. Hej ;] Jestem pierwsiejszy :D Niedawno wziąłem od pewnej Pani która wyjeżdżała z kraju suczkę berneńskiego psa pasterskiego. Niestety szybko okazało się, iż owa dama ma problemy emocjonalne ^^ Boi się wszystkiego, nie można się ruszyć żeby ona nie wstała na równe nogi... Z obrożą też był problem bo gdy tylko Jej się założyło tą obrożę to od razu pies się "zamykał w sobie" - Spuściła głowę i schowała ją w kont lub pod łóżko ;/ Jakiś czas temu lekkim przymusem i przekupstwem nakłoniliśmy ją do noszenia obroży bo wiadomo weterynarz czy jakiś wyjazd to inaczej się nie da :( Niestety już pierwsza próba poprowadzenia jej na smyczy skończyła się istnym szaleństwem ... Suczka skakała i piszczała jak poparzona, dosłownie jakby ją ktoś obdzierał ze skóry :( Do tej pory jak tylko złapie się ją za obroże i ona choćby poczuje jakikolwiek nacisk tej obroży na szyję to zachowuje się jakby jej ktoś krzywdę robił ... Jest strasznie strachliwa i nie wiem co można z nią zrobić ;x mam nadzieję, że to jej przejdzie bo aż mi jej szkoda :( Jakieś pomysły ? Podpowiedzi ? Pozdrawiam, Rudzielec ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Mam podejrzenie że suczka nie miała dobrego kontaktu z człowiekiem. Ona na pewno potrzebuje miłości i właściciela, nie pod względem, że to jest jego pies, tylko pod względem jej miłości do człowieka, ona potrzebuje " mentora ", polecam poświęcić jej więcej czasu, co do spaceru i smyczy to pokazywać jej smycz niech się z nią oswaja, a skoro przyzwyczaiła się do obroży to starać się ze zwykłej smyczy nie wyciąganej typu flexi, zrobić mu obroże. Po prostu przyzwyczajać go do widoku smyczy. Nigdy nie wolno uderzyć takiego psa smyczą. Jeśli chodzi o napięcie obroży i strach z tym związany, to najprościej podczas głaskania wkładać jej rękę pod obroże, drapać pod obrożą to najprostszy sposób na przyzwyczajenie do napiętej obroży. jeśli to nie wyjdzie to proszę spróbować kupić szelki. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz