Super pas marki Trixie.

Trixie Multi Belt i amortyzator Trixie

Jakiś czas temu do szkolenia Szejka potrzebowałam pojemnej torby na jego zabawki smaki itp. ale szukałam też pasa do biegania z psem a ponieważ artykuły dla psów nie są tanie postanowiłam, że poszukam czegoś 2 w jednym. Weszłam do sklepu internetowego (https://fera.pl/) w którym bardzo często zamawiam wszystko dla mojego stadka 4 psów i znalazłam właśnie ten pas.
Mieści mi się w nim wszystko woreczki na odchody, frisbee, dwa szarpaki, kliker, bidon na wodę, spray na kleszcze, telefon, klucze, wszystko co muszę ze sobą mieć. 
Pas dobrze dopasowany nie zsuwa się, posiada elementy odblaskowe, torba w środku posiada przegródkę i karabińczk na pasku który u mnie jest nie zastąpiony zawsze zaczepiam na nim klucze i nie muszę ich szukać :D Z przodu oprócz głównej przegrody posiada jeszcze mniejszą w której ja trzymam telefon.Na usztywnionym pasie są jeszcze dwie kieszonki, w których mam woreczki na odchody i kliker. Przód psa posiada dwa główne paski złączone klamrą do zapięcia  pasa i dwa oddzielne paski do zapięcia smyczy na długie wędrówki.


Do tego pasa z przodu zapinam jeszcze oddzielną dużą saszetkę na smakołyki ponieważ tak mi jest wygodnie i mam je zawsze pod ręką.
Dobra pas miał być na zabawki i smaki ale też do dalekich spacerów więc potrzebuje smyczy z amortyzatorem. Raz dwa trzy wpisuje w Google i ceny od 80 do ponad 300 zł. Nie miałam tyle kasy a jak już coś zamawiam to od razu muszę to wypróbować więc szukam coś taniej. Znalazłam amortyzator do smyczy także marki Trixie.

Bardzo porządnie wykonany jestem z niego bardzo zadowolona w 100% spełnia swoją funkcje. Żałuje że zamówiłam tylko 1 bo zazwyczaj wychodzę z dwoma psiakami. I cała ta konstrukcja pas smycz amortyzator potrafi wytrzymać dwa psy ciągnące czasem jak lokomotywy. U nas się sprawdził. Z całą gromadką polecamy.

Komentarze

  1. Faktycznie takie paski jak najbardziej mogą się przydać i jeżeli dużo z psem wychodzimy i musi się on wybiegać to faktycznie jest to dobry pomysł. Ja na spacer także zabieram ze sobą psie grzebienie https://sklep.germapol.pl/pl/grzebienie.html i przy okazji oczywiście wyczesuję swojego czworonoga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz